ŚWIĄTECZNA SUKIENKA Z DRESSLILY


Święta tuz,tuż...Jak już wspominałam wcześniej zaczynam zakupy świąteczne. W tym roku postanowiłam udekorować choinkę w dwóch kolorach  - białym i jasno niebieskim. Ale jak wszyscy wiemy, święta od dawna mają swój kolor. A jaki? Czerwony...  Co roku był to mój przewodni kolor. Szukając ubrania dla siebie nie omieszkałam pójść w standardowe kolory, typowo świąteczne. Przy przeglądaniu strony DRESSLILY, na której jest duży wybór. Kolory od niebieskiego, przez granatowy do  czerwonego.  Co urzekło mnie w tej sukience?
Przede wszystkim dwa kolory. Góra ma śliczną koronkę na rękawach jak i dekolcie. Do pasa jest z czarnego materiału, a od pasa za kolana ma śliczny czerwony kolor z nadrukiem pani mikołajowej  i białym łańcuchem. Fason bardzo fajny tym bardziej, że z przodu jest krótsza, a z tyłu dłuższa. Było to dla mnie pozytywne zaskoczenie. Czerwony materiał jest błyszczący i delikatnie szeleści. Sukienka ślicznie układa się, oczywiście jest rozkloszowana. Sądzę, że na wigilię będzie idealna. Motyw świąteczny na ubraniu zawsze mi się marzył .Dzięki stronie DRESSLILY moje marzenie spełniło się. A czy Wy też macie ubrania ze świątecznym motywem?


DressLily ma dla Was  super świąteczne inspiracje. 

Nadszedł czas, aby odświeżyć swoją garderobę! DressLily przygotować najlepsze produkty wysokiej jakości, ale niskich cen dla was, od poniedziałku do piątku. Przy zamówieniu za 45$ przesyłka jest za darmo. A także mamy dla Was rabat w wysokości 20% z hasłem GBJKNO





Komentarze

  1. Jest śliczna :) Święta kojarzą mi się z kolorami czerwieni, złota, srebra, odcieniu granatu czy zieleni. :)
    Pięknie na Tobie leży:)

    Pozdrawiam,
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się góra tej sukienki ! bardzo fajnie w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Fajny kontrast czerń z czerwienią 👍 Na początku to wygląda jak bluzka i spódnica :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, idealna na święta! Ja jeszcze nie mam pomysłu na świąteczną stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka, czuć w niej klimat świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa sukienka, naprawdę słodki wzór :) Ja nie mam typowo świątecznych ubrań :)
    Wspaniały wpis, poczułam klimacik świąt!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka idealna na świąteczne dni :) na pewno będziesz dobrze się w niej czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna pani mikołajowa, ja bym dodała pasek aby podkreślić Twoją szczupłą talię

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka. Dodaj do niej pasek i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sukienka, w sam raz na święta. I tak jak dziewczyny pisały, z paskiem będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa stylizacja. Coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna na święta, napewno zrobisz w niej wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna ta sukienka! przydałaby mi się tez taka ze świątecznym klimatem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że sukienka bardzo fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem czy bym sięgnęła po taki typowo świąteczny wzór sukienki, ale koronkowa góra jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem wam, że jeśli szukacie na prawdę eleganckich sukienek, na przykłąd sylwestrowych to polecam wam zajrzeć do tego sklepu https://tono.sklep.pl/pol_m_ODZIEZ-DAMSKA_Sukienki_Sukienki-karnawalowe-305.html Jest tutaj masa bardzo ciekawych fasonów, które moim zdaniem mogą się wam spodobać. Wybór jest ogromny a ceny korzystne więc nic tylko kupować

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie to na Tobie wygląda, jednak nie moje klimaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ładna, ale ja wolę jednolite. Każdy ma swój gust.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, ze jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zupełnie przepadam za ubraniami w świąteczne motywy, w końcu można je ubrać w okresie świątecznym a później to tak na prawdę dziwnie by było.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę że moje dzieciaki bardzo ucieszyłby się z takiej sukienki na mamie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Ci ładnie w tej sukience :) Świetny pomysł na świąteczną stylizację i w dodatku bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aktualnie szukam jakiegoś fajnego prezentu dla dziewczyny. Wiem, że strasznie lubi bluzki. Choć do takiej sukienki też ją kiedyś namówię. Trafiłem na https://wassyl.pl/product-pol-4397-BAWELNIANA-BLUZKA-DEKOLT-PLECY-T-SHIRT-czerwona-X5.html . Myślisz, że będzie ok?

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna jest ta sukienka ta inna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez system komentarzy zgodnie z jego polityką prywatności.